Equitrac Office

equatricEquitrac Office to narzędzie do monitorowania i zarządzania produkcją dokumentów w sieci. Pozwala na lepszą ocenę wykorzystania urządzeń oraz kontrolowanie kosztów produkcji dokumentów. Equitrac Office zapewnia zintegrowany, zdalny pomiar i rozliczanie odczytów z liczników urządzeń Aficio Counter Manager (ACM) Tak uzyskane informacje mogą być wykorzystane do dzielenia kosztów na użytkowników, departamenty lub kody bilingowe, przez co zapewniają znaczne korzyści strategiczne i finansowe. Dodatkowo, pomiary i monitoring dostarczają nieocenionej wiedzy dla administratorów. Znając specyfikę i natężenie pracy mogą odpowiednio zarządzać urządzeniami, testować różne warianty rozwiązania a także mogą oni przedstawić prognozę kosztów na wybrany okres. Za bezpieczeństwo dokumentów odpowiada funkcja Follow me oraz opcja PCC (Print and Copy Control /kontrola wydruków i kopii/). Wymagają one do uwolnienia dokumentów przeciągnięcia karty magnetycznej, podania kodu PIN.lub sieciowego identyfikatora z poziomu panela kontrolnego urządzenia. To odblokowuje system i uwalnia dokumenty. To proste w obsłudze, modułowe rozwiązanie umożliwia precyzyjną alokację kosztów do poszczególnych pracowników, grup lub działów gwarantując przy tym bezpieczeństwo środowiska dokumentowego.

Kontakt | O Xerrex | Mapa strony
Copyright © XERREX 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.