Udostępnij tę stronę:

Serwis - Kserokopiarki i drukarki

Każdy z nas czy tego chce czy nie jest użytkownikiem sprzętu technicznego. Trudno dziś wyobrazić sobie funkcjonowanie ludzkości bez zdobyczy techniki. Można by wręcz powiedzieć, że jesteśmy od niej uzależnieni. Często nie zdajemy sobie sprawy z faktu, że na kupnie urządzenia sprawa się nie kończy a właściwie dopiero zaczyna. Zaczyna się codzienna eksploatacja sprzętu, która nierozerwalnie związana jest z czynnościami serwisowymi jak: przeglądy, konserwacje, czy wreszcie naprawy. Współczesna technika a w szczególności jej zaawansowanie technologiczne powoduje, że bez specjalistycznej wiedzy i odpowiedniego zaplecza technicznego coraz mniej możemy naprawić sami. Czynniki te sprawiają, że czasy tzw. "złotej rączki" bezpowrotnie mijają. Okazuje się, że coraz częściej zdani jesteśmy na profesjonalny , specjalistyczny serwis gdyż tylko taki jest gwarantem niezawodnej pracy naszych urządzeń, bez niepotrzebnego narażania nas na stres.

Co znaczy profesjonalny serwis?

Otóż profesjonalny serwis charakteryzują pewne cechy:
  • specjalistyczna wiedza
  • dogłębna znajomość tematu
  • wieloletnia praktyka
  • wąska specjalizacja
  • trafna diagnostyka
  • szybkość i uporządkowanie w działaniu
  • rzetelność i solidność
  • wysoka jakość wykonanej usługi
  • gwarancja
  • zadowolenie Klienta
Serwis Firmy XERREX spełnia wszystkie powyższe kryteria co powoduje, że z naszej oferty serwisowej stale korzysta około 5000 firm z całego regionu południowo - wschodniej Polski. Są to zarówno największe zakłady produkcyjne, banki, firmy usługowe, uczelnie wyższe, szkoły, urzędy administracji państwowej jak i i użytkownicy prywatni. Od początku swego istnienia tj. od 1987r Firma XERREX za dewizę przyjęła 100% zadowolenia Klienta ze świadczonych przez siebie usług.

W czasach stale zwiększającej się konkurencji rynkowej XERREX zbudował odpowiednią strategię personalną, będącą nieodłącznym elementem strategii rozwoju firmy. Personel musi rozwijać się razem z firmą dlatego nieustannie się doskonali i pogłębia swoją wiedzę i zdobywa nowe umiejętności. XERREX inwestując w rozwój kapitału ludzkiego pamięta o pracownikach wszystkich działów, od serwisu po marketing. Pracownicy firmy XERREX przechodzą szkolenia identyczne jak pracownicy Ricoh w Japonii, Stanach Zjednoczonych czy w krajach Europy. I nie jest problemem, że językiem wykładowym jest język angielski, a zaliczone w Polsce egzaminy są na równi traktowane, co egzaminy zdawane w innych krajach Dzięki dużej liczbie techników serwisu czas oczekiwania na realizację zleceń jest bardzo krótki, nierzadko wynosi kilka godzin. Wysoka jakość świadczonych przez Firmę XERREX usług serwisowych została doceniona przez światowego lidera w branży kserograficznej Firmę RICOH, która nadała naszej firmie status jedynego autoryzowanego serwisanta produktów marki RICOH na terenie woj. podkarpackiego. Ponadto posiadamy autoryzację koncernu KYOCERA-MITA.

Od początku swego istnienia tj. od 1987r Firma XERREX za dewizę przyjęła 100% zadowolenia Klienta ze świadczonych przez siebie usług. Dzięki dużej liczbie techników serwisu czas oczekiwania na realizację zleceń jest bardzo krótki, nierzadko wynosi kilka godzin. W sytuacjach koniecznych zapewniamy użytkownikom urządzenia zastępcze Po podpisaniu umów współpracy zapewniamy stałe rabaty cenowe oraz inne formy finansowania. Aby się o tym przekonać musisz nawiązać z nami kontakt.

Kontakt | O Xerrex | Mapa strony
Copyright © XERREX 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.